maandag 27 mei 2013

ZD 59#

hoi!!

sorry dat deze er nu pas opstaat maar ik had dit weekend weer een druk weekend achter de rug, vrijdag ben ik weer gaan dansen en zwemmen, en mijn ouders gingen nog naar een verjaardag, dus moest ik naar mijn opa en oma, zaterdag ben ik eerst naar muziekles geweest en ben daarna gaan zwemmen, en s'avonds kwam mijn andere opa voetballen kijken, dan lopen we altijd een rondje met Lucca(onze hond). Zondag gingen we ook nog zwemmen en daarna heb ik veel gelezen. en ook nog bij een collega van mijn moeder wat gegeten(het was echt superlekker). en vandaag weer een gewone schooldag, en nog naar de kermis in Geleen geweest(een stad in Limburg) en nu zit ik lekker achter de computer aan een nieuw bericht te werken. deze zendala heeft veel van de ''shine''.

groetjes!!


hi!

sorry that this only now get up but I had a busy weekend this weekend . Friday I started dancing and swimming again(like every Friday), and my parents went to a birthday, so I had to go to my grandparents, Saturday I been first to music lesson and then I go swimming, and at night came my other grandfather watching football, we always walk around with Lucca (​​our dog). Sunday we also went swimming and then I read a lot. and also a colleague of my mother something to eat (it was really good). and back to school today. an ordinary school day, and went to the fair in Geleen (a town in Limburg) and now I am sitting at the computer to work at  a new message this zendala has got a lot of the '' shine''.

Greetings!

3 opmerkingen: