maandag 6 mei 2013

Mario

hoi!!

deze week helaas geen zendala, omdat ik de zendala-extra niet leuk vond, je moest een zendala maken met alleen potlood en geen pen, ik vind met potlood alleen niet zo mooi, dus heb ik een andere erop gezet, ik zet deze nu er pas op want we hadden een druk weekend. Mijn vader en mijn broer Bram gingen naar Liverpool naar voetbal, en Zondag was ik naar een vriend van mij geweest omdat zijn zusje jarig was. in plaats van de zendala heb ik een tekening van mario ( je weet wel, de loodgieter van de computerspelletjes)

Hi!!

This week no zendala, because I didn't like the Extra, You had to make a zendala with only a pencil and no pen, i don't like only pencil, so I had to make another one, I'm putting this one today because we had a busy weekend, My dad and my Brother Bram were going to Liverpool for Football, and Sunday I was going to a friend of mine because his sister was turning into seven years old. instead of the zendala, I've got a drawing of maria(the plumber from the computer games.)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten