maandag 20 mei 2013

ZD 58#

Hoi!

De eerste schoolweek was voor mij heel snel voorbij gegaan, het is niet jammer, maar ik kan niet geloven dat ik al bijna naar de tweede ga!! Vrijdag ging ik weer dansen en zwemmen, zaterdag ook en zaterdagavond zijn we uit gaan eten met vrienden in Nuth (een dorp in Limburg). gisteren was het weer eens heerlijk weer, dus ik ben lekker buiten gaan liggen om een engels boek te lezen en nu is het bij ons vies weer, maar het begint een beetje op te klaren, ik ga (denk ik ) dadelijk weer lezen, maar eerst de Zendala op mijn blog zetten natuurlijk. vanmorgen weer eerst lekker begonnen met zwemmen en met wiskunde( dat is het vak wat ik echt saai vind) maar ik heb wiskunde al gedaan, omdat ik dan meer tijd had voor de Zendala te maken.

Groetjes!!!




Hi!

The first week of school was quickly passed to me, it's not too bad, but I can not believe I'm almost to the second class! Friday I went dancing and swimming, also Saturday and Saturday night we had dinner with friends at Nuth (a village in Limburg) .  yesterday it was again lovely weather, so I'm good to lie down to read an English book, but now it's with us dirty weather outside, but it begins to clear, i'm thinking to read again outside today. but first the Zendala ofcourse. this morning first have started swimming and mathematics (which is the subject which I find really boring) but I've already done maths, because I had more time for the Zendala.

Greetings!!


2 opmerkingen: