zondag 12 mei 2013

ZD 57#

Hoi!!

helaas is de meivakantie helemaal afgelopen, maar voor elke moeder een fijne moederdag toegewenst!!!
ik had voor mijn moeder iets heel leuks gedaan, ik had zeep gekocht, maar ook een fotolijstje van de Kruidvat, het was een groot hart, waar 10 verschillende foto's in konden, ik had foto's van mij en mijn broers toen we klein waren, en nu we allemaal groot zijn, mijn moeder vond het geweldig wat ik had gedaan. ik ben nu best moe, want ik ben om 6.00 uur al opgestaan, omdat ik niet kon slapen, en ik was daarna met mijn hond lucca gaan lopen en daarna hadden we gegeten, maar om 9.30 was ik op de bank in slaap gevallen, ik had op de i-pad, naar de volgende muziek geluisterd, om beter in slaap te kunnen komen. en om 11.30 werd ik weer wakker, daarna lekker gezwommen, alleen zat mijn duikbril in mijn moeders zwemtas laten zitten, dus had ik veel last van chloor in mijn ogen.
vandaag weer gewoon een Zendala dare.




Hi!

unfortunately the May holidays are all over, but for every mother a Happy Mother's day to you!!
I had done something really nice for my mother, I bougth soap, but also a picture frame of Kruidvat, it was a big heart, with 10 pictures, I had pictures of me and my brothers when we were little, and now we all are grown up, my mother loved what I had done. I'm pretty tired, because I'm already risen at 6.00 am, because I could not sleep, and I was then going to walk with my dog Lucca and then we had breakfast, but I was on the couch asleep at 9.30. I had the i-pad, listened to the following music, to get better. asleep and at 11:30 I woke up again after a nice swim, sat alone my mask in my mother's swimming bag leave, so I suffered from chlorine in my eyes.
and today just a Zendala dare.





5 opmerkingen:

  1. Beautiful!!! Has a lace-like feeling to it!!! DayLee Doodler #18

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden. Vooral de letters in de buitenste vlakjes zijn goed gelukt met de rose kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zendala ziet er prachtig uit, de gekleurde letters zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen