zaterdag 3 augustus 2013

the card for my friend

Hoi!!

Sorry dat ik er superduperlang niks meer heb opgezet. Ik ben op vakantie geweest, en nog veel andere dingen heb ik gedaan. Ik ben op vakantie geweest in Schotland, we hebben een rondreis gemaakt: New Lanark( vlak bij Glasgow), Isle of skye, Elgin, Alnwick en nog een huisje, maar ik weet niet meer hoe dat plaatsje heette, haha. Het was een heel erg leuke vakantie, en een hele mooie, we hadden geweldig weer (zonnig en 26 graden) we zijn ook nog naar Edinburgh geweest, en dat was een hele mooie stad. Na de vakantie (Zaterdag 27 Juli) Nog snel Lucca gehaald ( De hond) en toen kwamen opa en oma op bezoek. maandag ben ik naar een vriend geweest van mij, en is hij bij mij blijven slapen. Zijn zusje is met mij mee gaan sporten gisteren, en ze vond het superleuk!!! Vandaag had ik toch zoiets van: Ik ga de kaart wat ik voor mijn vriend heb gemaakt op mijn blog zetten. hij is morgen namelijk jarig en ik wilde hem iets speciaals geven, en iets waar ik goed in ben. Volgende week Dinsdag is mijn moeder jarig ( ze wordt 50) , en ik zou het leuk vinden om allemaal een felicitatie op haar blog te zetten.  Mijn excuus voor dat ik er lang niks heb opgezet. Ik doe nog wel eens zentangelen en ik vindt het superleuk! maar op vakantie had ik geen computer en voor de vakantie moesten m'n moeder en ik boeken bestellen van school voor op de laptop. ( ik heb geen dyslexie, maar een chronische ziekte, bij mijn moeder op haar blog, staat een string wat ze gemaakt heeft, en misschien kent een van jullie die string wel. lees hier meer over op: www.duchenne.nl)




Hi there!!!
 I'm so sorry I didn't put a zentangle on my blog for a very very very long time. I was on vacation, and I did some more things. I've been in Scotland, we traveled trough different places: New Lanark ( near Glasgow), Isle of Skye, Alnwick and a house, but I can't remember what the place was called like haha. It was a very nice and lovely vacation, and a beautiful one, we had very good weather ( sunny and 26 degrees) We've been to Edinburgh too, and that was a very nice city! After the vacation ( when we were back in Holland, on the 27 of july.) We picked up Lucca (our dog) and then Grandpa and Grandma came to visit. Monday i've been to a friend of mine, and then he came to me and he stayed to sleep, his sister was going sporting with me yesterday, and she liked it very much!! Today I had an idea: Tomorrow is my friend's birthday , and I made a card from zentangle, and that one I'm putting on my blog!!! and I wanted to give him something i was good at. Next Tuesday is my mom's birthday ( she's turning 50!!), and I liked it if you all Congratulate with her birthday, and put that on her blog!
I'm so so sorry That I didn't put a zentangle for a long long time, but on vacation we had no computer, and before our vacation we had to get schoolbooks for me on the laptop. ( I've got no dyslexia, but an Chronic ilness, maybe you know the string my mom made, the one with the bands of courage, read more on www.duchenne.nl 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten