zondag 15 september 2013

ZD #73

Hoi!!!!!

Ik zat te denken, ik ga maar weer eens wat tekenen! en ik dacht weer goed te starten met een zendala, maar eerst vertel ik weer zoals gewoonlijk over het weekend!!!
Ik ben weer naar school aan het gaan voor 5 weken vanaf nu,  en ik heb al superveel (veel te veel) huiswerk en toetsen gehad, ik zit nu in de tweede klas, en mijn klas is geweldig!! ik zit nu op TL2 en eerst zat ik op KB1 dus ben ik opgestroomd!!!! ik heb ook al veel punten binnen!!!
- 9 voor Engels
- 8 voor aardrijkskunde
- 8.6 voor Frans
- 6.3 voor Biologie
en ik krijg nog veel en veel meer punten!!!

Vrijdag was weer een normale dag, met school en sporten

Zaterdag was een hele leuke dag!!! ik ben ook eerst gaan zwemmen, en daarna ben ik met Devin (van het vorige bericht) om 16.00 naar de film gegaan (Percy Jackson and the sea of monsters) het was gelukkig niet druk, want toen we weer naar huis gingen moesten we wachten op de vader van Devin, en toen kwamen er superveel meisjes naar binnen, en was het natuurlijk heel druk, omdat ze volgens mij allemaal naar die film van One Direction zijn gegaan, ik wil daar ook heen, maar ik denk dat het te druk is, haha, dus ik ben blij dat we naar Percy Jackson zijn geweest, toen ik thuis kwam, had mama heerlijke pompoensoep gemaakt, maar die was nog niet klaar, dus ben ik naar de videotheek gefietst om een film terug te brengen, en ik kon het niet laten om een andere mee te nemen (Oz the Great and Powerful) dus om 23.45 ben ik maar eens naar boven gegaan.

Zondag (vandaag) ben ik gaan zwemmen, en nu zit ik achter de computer om de zendala erop te zetten.

Ik was bezig toen ik opeens zag dat twee dieren in de zendala verborgen zaten, kun jij ze vinden???
( vissen en mieren) zoek ze maar eens!!!!!



Hi!​​!!

I was thinking, I better get drawing again!!! and I thought to start with a zendala,  but first I will tell as usual about my weekend!!!
I'm going back to school for five weeks from now, and I've been making much (too much) homework and tests , I am now in the second grade, and my class is great! I am now in TL2 and at first I was on KB1 so I was going up!! I also have a lot of points.
- 9 for English
- 8 for Geography
- 8.6 for French
- 6.3 for Biology
and I get much, much more points!!

Friday was a normal day, with school and sports

Saturday was a great day! I'm also was going to swim first, and then I went to the movies with Devin (from the previous post) on16:00 o'clock (Percy Jackson and the sea of ​​monsters) it was fortunately not busy, because when we went back home we had to wait for the dad of Devin, and there were really many girls inside, and it was obviously very busy, because they have gone to the movie of One Direction. I think I wanted to go, but I think it is too busy , haha, so I'm glad we have been to Percy Jackson, when I got home, mom had made a delicious pumpkinsoup ​​but was not ready, so I cycled to the video store to bring a film back and I could not resist to take another (Oz the Great and Powerful) at 23.45 I went to bed.

Sunday (today) I started swimming, and now I sit behind the computer to post this zendala.

I was started when I suddenly saw two animals in the zendala were hidden, can you find them??
(Fishes and ants) 

6 opmerkingen:

  1. Lovely zendala with many fine details! Nicely done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your drawing is full of creatures! Very nice work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mooie cijfers gehaald, fijn voor je!
    De zendala vind ik erg leuk met die beesten erin. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal gezocht heb naar de mieren, ik zag namelijk.....bokken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig meid. Ik vind jou zendala heel erg mooi geworden, en de visjes die zag ik niet direct, maar heb die kussende glibberige figuurtjes toch gevonden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ik ook bokken... of van die noorse mannetjes met die helmen weet je wel.
    hij is erg mooi!
    en prachtige cijfers hoor...ga zo voort

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the creatures! This Zendala made me smile :D

    BeantwoordenVerwijderen