donderdag 4 april 2013

Zentangle for kidz!

Mijn moeder had vandaag twee boekjes gekregen: Zentangle for kidz en Yoga for brains.
Ik was meteen aan de slag gegaan met het boekje voor kinderen, en ik wilde laten zien hoe de boekjes eruit zien, en dat kinderen vanaf 4 jaar het al kunnen, het is geschreven door: Sandy Steen Bartholomew.

ik laat eerst het boekje voor de kidz zien:

Today my mum got two books: Zentangle for kidz and Yoga for your brains. I began immediately  with the book far children, and I wanted too show how the books look like, and that children of 4 years old can do this too, it's written by: Sandy Steen Bartholomew.
first i wanted to show the book for kidz:



en nu ook die van de Yoga for your Brains: 
and now the one For your brains:

en dit zijn de Tangles wat ik heb gemaakt:
this two tangles i made:

de zwarte stift was op, dus heb ik met rode stift verder moeten werken.
There was no more black, so I had to do this farther with red


Een hand kan je ook vol tangelen. ik vond dit wel leuk omdat het een erg leuk ideetje was!!
A hand you can do too. I just found this amazing!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten