zondag 14 april 2013

ZD 53

Hoi allemaal!!!

Deze tangle heb ik vandaag pas gemaakt omdat  ik op school vrijdag een dans-workshop heb gegeven en vrijdag ook nog lekker ben gaan sporten(zwemmen en dansen)  en ik gisteren naar Leiden ben geweest, en er was ook nog iemand blijven slapen, dus had ik weinig tijd om deze zendala te maken, wat een mooi weer trouwens, ben al heel vroeg met een vriend met onze hond gaan wandelen, en het was echt mooi zomerweer, lekker warm, het weer is gewoon echt heerlijk!!!!!! ik heb vanavond nog aan de tafel op het terras aan deze zendala gewerkt, het is nu nog steeds lekker, eindelijk is het mooier weer nu, ik ga dadelijk nog een film kijken maar ik dacht dat ik beter eerst een zendala kon maken, omdat ik die nog niet gemaakt had, dus ik ga nu naar de Hobbit kijken.

BYEEEE


Hi!!!!
I made this Zendala today because Friday I did a dance-workshop on my school and in the evening I was going to sport (swimming and dancing) and yesterday I was with a friend and my mum and dad to Leiden, and my friend was going to sleep with us, so i had not much time to make this Zendala. what a nice weather by the way, I was early(and my friend to) today because we wanted to walk with our dog, and the weather was just like summer!! nice, it's just nice!!!!!! I was drawing this Zendala in the evening on the table outside, finally it's the weather that just fits in this time of the year!!! i'm going to watch a movie, but I wanted to make this zendala first, because I wasn't started jet, so now I'm going to watch the Hobbit.

BYEEEE



2 opmerkingen:

  1. Very pretty. I like how you did the "shine" on the black spaces.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer heel mooi geworden! Ook mooi met de rode achtergrond terwijl er een beetje rood in je zendala zit.
    Was de Hobbit leuk?

    BeantwoordenVerwijderen